Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer alan MADDE 4 ve MADDE 5 doğrultusunda teslim ve iade işlemlerini gerçekleştirmekteyiz.

MADDE 4 – TESLİMAT ŞEKLİ VE ADRESİ

Eğitim sertifikalarının sevkiyatlarına, hizmet SATICI tarafından alındıktan sonraki en geç 21 iş günü içinde başlanacaktır. Tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.

ALICI, Sözleşme konusu eğitim sertifikasını teslim almadan önce muayene edecek; sertifika üzerindeki isim, tarih, eğitimin konu başlığı bilgilerinin doğruluğu teyit edilecektir. Sertifika üzerindeki bilgilerin düzeltilmesi gerekiyor ise SATICI 7 iş günü içerisinde düzenleyip tekrar ALICI’ya kargo edecektir.

Teslimden sonra hizmete ait eğitim sertifikasının özenle korunması borcu, ALICI’ya aittir.

MADDE 5 – CAYMA HAKKI

Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde, cayma hakkı süresi sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya aittir. Cayma hakkının kullanılması için hizmetin verilmesine başlanmadan önce olmak kaydıyla 14 iş günlük süre  içinde SATICI’ya iadeli taahhütlü posta, faks veya e-posta ile yazılı bildirimde bulunulması ve hizmetin henüz verilmemiş olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde ALICI SATICI’ya aşağıdaki belgeleri sunar;

  1. a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen hizmetin faturası, (İade edilmek istenen hizmetin faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
  2. b) Cayma hakkını kullanırken belirtilen dilekçe.

SATICI hizmet henüz verilmemiş olmak kaydıyla, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasında itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve alıcıyı borç altına sokan belgeleri ALICI’ya iade eder.